لوگوی وهاج صنعت انرژی

درباره ما

شركت “وهاج صنعت انرژی” یکی از زیرمجموعه های گروه “وهاج صنعت” است که اولین فعالیتهای خود را در سال 1376 و در زمینه ساخت تابلوهای برق آغاز نمود.
در سالهای اخیر و با توجه به رشد صنایع برق و اتوماسیون ، این مجموعه همكاریهای خود را با شرکت های داخلی و خارجی تامین کننده خدمات در زمینه های سیستم های هوشمند ساختمانی (Building Management Systems) ، کنترل سیستم های تهویه مطبوع (HVAC Control Systems) و سامانه مدیریت پارکینگ (Parking Management System) گسترش داد و هم اکنون نماینده رسمی و انحصاری کمپانیهای خوشنام اروپائی در این زمینه میباشد.
در این راستا ، گروه “وهاج صنعت” سعی نموده است تا خدمات خود را به صنایع كلیدی و بزرگ كشور ارائه و سهم بسزائی در این زمینه ها داشته باشد.
سرمایه گذاری روی نیروها و استعدادهای جوان و مولد ، احترام به مشتری ، پاسخگویی و پایبندی به تعهدات ، از جمله اصول و خط مشی با ارزش این شركت به شمار میروند.
بــا پشتوانه سالها تجربه و بهره مندی از نیروهای جوان و كار آمد و كـادری متخصص و كارآزموده متشكل از مهندسیــن و تكنسین های رشته های برق ، الكترونیك ، مكانیك و با توجه به امكانات تولیدی و نیز همکاری نزدیک با سازندگان بزرگ بین المللی ، مفتخر است اعلام نماید که گروه “وهاج صنعت” اولین تامین کننده خدمات کلی (Total Solution) در زمینه برق و اتوماسیون ساختمانی در ایران است که قادر است تا پروژه ها را به کارفرمایان بصورت کلید در دست (Turn Key) ارائه نماید.